עופר
מורה נהיגה לאופנועים ורכב
0575-20-20-22

רשיון נהיגה לרכב
רנו פלואנס רכב ללימוד נהיגה...

פטור מתאוריה!! רשיון לרכב פוטר מתאוריה לאופנוע.

אם יש תאוריה ללא רשיון לרכב אפשר לקבל פטור מתאוריה לאופנוע.

רשיון לאופנוע עד שנתיים פוטר מתאוריה לרכב.

מתאריך 31/03/14 הצטרפתי לבי"ס "עמירם" בר"ג,מתן שירות:לימוד נהיגה רכב ואופנועים,ניפגש.

דף ראשי
מי אני
דרגות הרשיון החדשות
המידע לרשיונות
מיקום והגעה
שעות פעילות

תוכנית הלימודים
ממליצים
מה אומרים התלמידים
תמונות
תלמידים בלימודים
תלמידים בלימודי שטח
למה אופנוע / קטנוע
סודות החוק לטסט
הודעות
טיפים

php




ממליצים

עופר הוא לא מורה לנהיגה! עופר הוא מורה לרכיבה, ומי שמבין דבר וחצי דבר ברכיבה על אופנועים, מבין היטב את ההבדל.

הוא הצטרף ל''רכיבה מתקדמת'' לפני כמעט ארבע שנים, וקנה את עולמו בזכות הפתיחות המוחלטת בה התייחס לתפיסת העולם שלנו. מאז הוא מהווה את אחד מעמודי התווך בצוות ההדרכה, ותרם לא מעט לפיתוח שיטות וטכניקות הדרכה מתקדמות. עופר הוא שילוב נדיר בין רוכב ותיק ועתיר ניסיון, לבין מדריך בנשמה עם פתיחות וצמא לספוג עוד ועוד מעולם הרכיבה המרתק.

גידי פרדר גידי פרדר
מנהל הדרכה/מדריך ראשי
רכיבה מתקדמת

דני אנגלברג

לו כל מורי הנהיגה בארץ, היו יודעים ללמד ולהדריך כמו עופר בן אשר, אז מצבו של הענף הדו גלגלי בארץ היה נראה אחרת לגמרי, ומה שמדהים בעופר הוא שלא רק שהוא מדריך ומורה טוב, ששולט בצד התאורטי באופן מוחלט, הוא גם רוכב מצויין.

דני אנגלברג
מדריך ב''רכיבה מתקדמת'' גידי פרדר
בוחן אופנועי כביש, מגאזין 2x2

עופר ואני מכירים כבר שלוש שנים, כחברים להדרכה ב"מרכז לרכיבה מתקדמת". מעבודה במחיצתו על המגרש, אני יכול לאמר כי עופר מתייחס ברצינות הגבוהה ביותר שראיתי אל נושא הרכיבה. התייחסותו למקצוע היא בגדר שליחות, ולא כמקור פרנסה, בה הוא מגייס את כוחותיו ויכולותיו הרבים, על-מנת להגיע פנימה אל כל מודרך בדרך הקלה והברורה ביותר עד להבנת החומר.

חניכים המגיעים להדרכה מתקדמת אשר קיבלו את רישיון הנהיגה שלהם אצל עופר- נראים אחרת. כמדריך, אני יכול לקבוע נחרצות: רמת הכניסה של חניכים אלו ליום ההדרכה- עדיפה משמעותית על פני רמת הכניסה של שאר החניכים.

להבדיל ממורי הנהיגה האחרים בהם פגשתי, עופר באמת יודע לרכב על אופנוע ואני מתכוון באמת לרכב. לעופר ניסיון ברכיבה במהירויות גבוהות ובהטיות חריפות על מסלול המרוצים נורבורגרינג שבגרמניה, רכיבה בכל סוגי השטח, הבנה אמיתית של הפאן ברכיבה על אופנועים- והסיכון הכרוך בכך. אלו הן מעלות שספורים הם המורים לנהיגה על אופנוע בארץ היכולים להתפאר בהן- אם בכלל.

מבחינתי, אין מצב שמישהו שאני מכיר והוא חשוב לי יעשה רשיון אצל מישהו אחר, גם אם זה כרוך להגיע לשעורים מעיר אחרת.

כפיר לוין כפיר לוין,
מדריך לרכיבה ב"מרכז לרכיבה מתקדמת" של גידי פרדר,
בוחן כביש במגזין מוטו

את עופר אני מכיר מהדרכות משותפות ב"רכיבה מתקדמת", וגם דרך עיניים של תלמיד שעבר אצלו את תהליך קבלת רשיון לאופנוע מעל 500 סמ"ק.

עופר אינו מסתמך על לימוד הסיטואציות הבודדות אותן מדמה ה"טסט", אלא מלמד את המכלול הנקרא רכיבה: החל מתנוחת רכיבה נכונה, דרך תפעול נכון של האופנוע ועד הפעלה נכונה של המבט תוך כדי רכיבה (הכנה מצוינת לקורס שלב א' ב"רכיבה מתקדמת").
כל האלמנטים הללו משולבים ברכיבות בכביש הציבורי, הכוללות, באופן מרענן, הסברים קצרצרים על ההגיון שמאחורי החוק. הסברים העוזרים לאין-שיעור בהטמעת החוק היבש והעזרות בו לרכיבה נכונה ובטוחה.

במהלך השיעורים אצל עופר לא יכולתי שלא לשים לב לתשומת הלב האישית שהוא מעניק לכל תלמיד. תשומת לב המתבטאת בעין בוחנת בכל רגע ובהתאמת שיטת ההוראה והתרגול לכל תלמיד עפ"י נוחותו ורמתו.

בקיצור, עופר מכין את התלמידים להתמודדות עם "החיים האמיתיים" על אופנוע, וערך התפיסה הזו יקר מפז.

איך היה?
טסט ראשון. מה חשבתם....

אלי Fungas אלי Fungas
מדריך לרכיבה ב"מרכז לרכיבה מתקדמת" של גידי פרדר,
כתב במגזין מוטו